torstai 6. helmikuuta 2014

Elkku ja puolen vuoden dieetti

Meitä painon kanssa jojoilioita on paljon! Itse olen aloittanut laihdutuksen puolen vuoden aikana jo monta kymmentä kertaa. Se on turhauttavaa kun aina sortuu mässäämään herkkuja ja niin koko dieetti ajautuu karille. Joulukuussa päätin että seuraavana kesänä on oltava kesäkunnossa, eli 20 kiloa kevyempi. Olen 161cm pitkä ja painoin enimmilläni 84kg(!!!!!!) :( Ja ne kilot ei ollu mitään vauva kiloja koska vauvani syntyi maaliskuussa, on siis hyvin ollut aikaa laihduttaa.. Lihominen on helppoa: löhöilet sohvalla telkkarin edessä päivät pitkät ja syöt paljon herkkuja ja roskaruokaa. Niin minä tein, ja kun on kauppa sadan metrin päässä, on se entistä helpompaa. Aina kun vauva meni päiväunille, hain hirveät määrät karkkia (esim fazer suklaalevyn, jumbo pussin ja jotain sipsejä), ja ne meni hetkessä. Oikea ruoka jäi vähemmälle.

Näitä kuvia kattoessa tulee mieleen yks kysymys. MITÄ *ELVETTIÄ TAPAHTU?? Vasemmalla (kuva otettu kesällä 2010, ja samassa kunnossa vielä 2012 kesällä, painoin alle 60kg.) kaunis timmi tyttönen ja oikealla (kuva otettu 31.12.13) hirveä virtahepo mustissa. Ja mulla on vielä kiristys pöksyt päällä eli makkaroita löytyy vielä enemmän kun kuvassa näkyy. Hyi kamala.




Noniin, tammikuussa siis alotin laihdutuksen. Kirjoitan nyt ylös kaikki mitä syön, ja käyn ahkerasti lenkillä sekä salilla. Ostin torista myös sisäpyörän et voi kotona reenata jos en saa hoitajaa Roopelle :) Alku lähti tosi hyvin, ja multa lähti tammikuussa 6kg! Painan nyt siis 78kg. On niitä karkkipäiviä ollut vaikka kovasti taistelen herkkuja vastaan. Välillä on ollu vaikea lähteä sinne salille tai lenkille, miettii et mielummin mä jään tähä sohvalle lämpimään löhöilemään. Salille asti kun pääsen, tulee hyvä fiilis. "Nyt oon tääl ja otan tästä kaiken irti". Pisin aika mitä oon salilla ollu on kolme tuntia plus puolen tunnin spinning päälle :) Käyn salilla Tapiolan Ladylinessa, joka on vain naisten kuntosali. Siellä oon viihtynyt tosi hyvin, hyvät tilat ja laitteet ja mukava henkilökunta. Lenkille lähden Remu-koirani kanssa ja yleensä juoksen tunnin kaksi. 

Nyt on Helmikuu ja laihdutus jatkuu. Pitäkää peukkuja :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti